czwartek, 28 kwietnia 2016

ROLADKI Z CUKINII, SERKA I SUSZONYCH POMIDORÓW - PRZEKĄSKA NA IMPREZĘ


Składniki:

  • 1 mała cukinia
  • 1 serek kremowy (np. almette, twój smak)
  • kilka suszonych pomidorów
  • łyżka oliwy
  • zioła
Cukinię umyć, pokroić na cienkie plasterki wzdłuż - ja użyłam do tego obieraczki do warzyw. Patelnię grillową (lub każdą inną) skropić oliwą i rozgrzać. Położyć na niej plasterki cukinii, posypać je ziołami i podsmażać chwilę z obu stron. Cienko pokrojona cukinia może się dość szybko przypalić, więc trzeba uważać. Pomidory odsączyć z oliwy, każdy przekroić na ok. 4 podłużne kawałki. Podsmażoną cukinię przestudzić, każdy plasterek posmarować cienką warstwą serka, na jednym z końców położyć kawałek suszonego pomidora i zawijać od tej części w rulonik. Jeśli chcemy uzyskać większe roladki, trzeba zwinąć 2-3 plasterki cukinii jeden po drugim w jeden rulonik.

Ja wykorzystałam 3/4 cukinii i przygotowałam z niej 25 sztuk roladek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz